8 podstawowych sposobów, jak podkręcić metabolizm – wszystkie są kluczem do zdrowia!


loading...

Jest wiele prostych kroków, które pokażą Ci, jak podkręcić metabolizm, szczególnie, jeśli chcesz schudnąć lub zapobiec przybieraniu na wadze.

Oto 8 podstawowych nawyków, które pomogą ci przyspieszyć metabolizm i jednocześnie pozytywnie wpłyną na twoje zdrowie.

8 podstawowych sposobów, jak podkręcić metabolizm – wszystkie są kluczem do zdrowia!

1. Dla twojego ciała dzień zaczyna się nim się obudzisz. Dlatego najważniejszy jest dobry sen. Upewnij się przede wszystkim, że ci go nie brakuje. Badania dowodzą, że za mało snu lub nieregularny sen osłabiają stan zdrowia. Osłabienie zdrowia zaś wpływa na gospodarkę hormonalną.

2. Równowaga hormonalna jest istotna, ponieważ jej brak ma negatywny wpływ na ciało i jego zdolność do spalania kalorii. Unikaj hormonalnych wrogów znajdujących się w plastikowych butelkach i opakowaniach żywności. To pomoże twojemu organizmowi naturalnie i samoistnie się regulować.

3. Kiedy dzień się rozpoczyna, nie zapomnij zjeść śniadania. Śniadanie daje ci więcej energii na cały dzień i daje twojemu ciału siłę na przełamanie się po 6-8 godzinach snu. Zjedzenie śniadania może także pomóc ci unikać objadania się niepotrzebnie w ciągu dnia oraz sięgania po przekąski i słodycze.

4. Podczas posiłków jedz powoli i odejdź od stołu zanim najesz się do pełna. Daj twojemu ciału troszkę czasu, by poczuło się najedzone. Większość diet zakłada jeść mniej, co wiąże się z brakiem satysfakcji. Co więcej, im więcej zdrowych białek tłuszczów spożywasz, tym łatwiej twojemu ciału uporać się z nagromadzonym tłuszczem i spalić go.

8 podstawowych sposobów, jak podkręcić metabolizm – wszystkie są kluczem do zdrowia!

5. Woda, okazyjna kawa lub zielona herbata to także dodatkowa pomoc dla naturalnego procesu spalania tłuszczu.

6. Dobrą i praktyczną zasadą jest także pozostanie przy swoim sposobie odżywiania z wyeliminowaniem jedynie pustych kalorii spożywanych w ciągu dnia. Odrzuć śmieciowe jedzenie, ogranicz cukier. Możesz je zastąpić zdrowymi odpowiednikami – jeść świeże owoce, orzechy i jogurty. Wzbogacenie diety o warzywa i owoce doda ci błonnika, który wspomaga pracę jelit i poprawia metabolizm.

7. Codzienny trening także pomoże ci poprawić metabolizm. Nawet 15 minut intensywnych ćwiczeń pozwoli ci się wypocić, uwolnić toksyny. Pomaga nie tylko zrzucić kilogramy, ale ma zbawienny wpływ na funkcjonowanie organizmu.

8. Nigdy się nie poddawaj. Wielu ludzi, nie czując natychmiastowej poprawy, rezygnuje.
Pamiętaj, że gdy zaczynasz zmieniać utarte schematy odżywiania się czy aktywności fizycznej, twój metabolizm potrzebuje chwili na dostosowanie się. Nic nie dzieje się z dnia na dzień – ciało także potrzebuje czasu na transformację.

8 podstawowych sposobów, jak podkręcić metabolizm – wszystkie są kluczem do zdrowia!


Dziękuję za przeczytanie. Inne wpisy w temacie Odchudzanie oraz Zdrowy styl życia znajdziesz -> tutaj.

źródło: naturalsociety.com


loading...

Wpisy mają na celu jedynie przedstawienie pewnego schematu. Proszę zwracać uwagę na źródło i indywidualnie rozpatrywać rzetelność informacji. Wszelkie działania oraz decyzje należy konsultować osobiście z własnym lekarzem lub duchownym. Nie ponosimy odpowiedzialności za poczynione przez czytelników kroki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge