Dieta jajeczna, czyli możesz schudnąć nawet 11 kg w 2 tygodnie!

Znane wszystkim, niesamowicie pyszne gotowane jajka mogą przyspieszyć twój metabolizm oraz pomóc spalić nadmiar tkanki tłuszczowej bez dużych restrykcji. Dieta jajeczna w swoim menu zawiera jedynie 2 jajka, świeży owoc i warzywa dziennie.

W trakcie diety bardzo ważne jest, aby pić duże ilości wody. Woda utrzymuje odpowiednie nawodnienie organizmu i pomaga komórkom oczyszczać się z toksyn. Zalecana ilość wynosi 6-8 szklanek dziennie i lepiej się tego trzymać. Picie dużych ilości wody również zmniejsza twój apetyt, co dodatkowo wspomoże odchudzanie. Pamiętajmy, aby pić pomiędzy posiłkami, maksymalnie 15-30 minut przed i przynajmniej godzinę po.

Dieta jajeczna i jej zasady są bardzo proste – unikaj fast-foodów i ograniczaj dzienne spożycie soli oraz cukru, tak jak napojów gazowanych czy alkoholu. Na takiej diecie możesz schudnąć nawet 11 kilogramów w 2 tygodnie, jeżeli będziesz się trzymał zasad. Warto dodać też odpowiedni dla siebie wysiłek fizyczny oraz codzienną medytację, wystarczy usiąść na 5-10 minut i zamknąć oczy. 🙂

Dieta jajeczna – jadłospis:

Tydzień 1.

Poniedziałek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy (cytryna, grejpfrut)

Obiad: Owoc i 2 kromki pełnoziarnistego chleba (bez chemii i ulepszaczy)

Kolacja: Gotowany kurczak i duża miska sałatki

Wtorek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Gotowany kurczak i duża miska zielonej sałatki

Kolacja: 2 jajka, sałatka warzywna i 1 pomarańcza

Środa

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Nietłusty ser, pomidor, kromka pełnoziarnistego chleba

Kolacja: Gotowany kurczak i duża miska sałatki

Czwartek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Owoc

Kolacja: Kurczak gotowany na parze i duża miska sałatki

Piątek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: 2 jajka i warzywa gotowane na parze

Kolacja: Ryba z grilla i duża miska sałatki

Sobota

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Owoc

Kolacja: Kurczak gotowany na parze i duża miska sałatki

Niedziela

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Kurczak z warzywami gotowanymi na parze i miska sałatki pomidorowej

Kolacja: Warzywa gotowane na parze

Tydzień 2.

Poniedziałek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Kurczak i duża sałatka

Kolacja: 2 jajka, sałatka i pomarańcza

Wtorek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: 2 jajka i warzywa gotowane na parze

Kolacja: Ryba z grilla i duża sałatka

Środa

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Gotowany kurczak i duża sałatka

Kolacja: 2 jajka, sałatka warzywna i pomarańcza

Czwartek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: 2 jajka, chudy ser i warzywa gotowane na parze

Kolacja: Kurczak gotowany na parze i duża sałatka

Piątek

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Sałatka z tuńczyka

Kolacja: 2 jajka i duża sałatka

Sobota

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Gotowany kurczak i duża sałatka

Kolacja: Owoce

Niedziela

Śniadanie: 2 gotowane jajka i 1 owoc cytrusowy

Obiad: Kurczak i warzywa gotowane na parze

Kolacja: Tak samo jak na obiad

Dieta jajeczna jest generalnie niskowęglowodanowa, więc jeżeli masz problemy zdrowotne – powinieneś najpierw skonsultować się ze swoim lekarzem. Jadłospis jest bardzo prosty i nie będziesz miał większych trudności, aby za nim podążać. Spróbuj, a możesz osiągnąć niesamowite rezultaty. 🙂

Warto dodać, że taka dieta jest przeznaczona dla osób odpowiedzialnych i dojrzałych mentalnie. To nie jest żadna dieta cud. Po prostu pewien ułożony program. Jest to zrozumiałe, że nie wszystkim może się podobać.


Inne wpisy o Odchudzaniu i Zdrowym stylu życia znajdziesz TUTAJ. 🙂

źródło


loading...
Wpisy mają na celu jedynie przedstawienie pewnego schematu. Proszę zwracać uwagę na źródło i indywidualnie rozpatrywać rzetelność informacji. Wszelkie działania oraz decyzje należy konsultować osobiście z własnym lekarzem lub duchownym. Nie ponosimy odpowiedzialności za poczynione przez czytelników kroki.

16 thoughts on “Dieta jajeczna, czyli możesz schudnąć nawet 11 kg w 2 tygodnie!”

  1. Bardzo ciekawa dieta, chyba ją zastosuję. 2 jajka rano na śniadanie a na obiad lub kolację gotowany kurczak (cały?) + miska sałat…nieźle

  2. Aby schudnąć bez żadnych skutków ubocznych wystarczy 2kg na miesiąc. Taki szok dla organizmu w postaci utraty dużej ilości masy, spowoduje efekt odwrotny. Organizm za każdym razem będzie gromadził zapasy. Regularne jedzenie, jego jakość i ilość oraz aktywność fizyczna gwarantuje sukces 😉

  3. Ja schudłam 5 kg dzięki wprowadzeniu ekstraktu CBD + CBDA , a z tą wagą męczyłam się 3 lata od urodzenia synka , diety , suplementy nie dały rady koleżanka podpowiedziała mi ,, że olej z konopi wspomaga także odchudzanie i dziewczyny z siłowni się tym wspierają także polecam ja kupiłam na konopiafarmacja.pl

  4. No niestety ale muszę zmartwić tu niektórych czytelników ponieważ ta dieta jest nazwyklejszą dietą redukcyjną tylko ograniczoną w kaloriach. Dieta ta charakteryzuje się wysokim stężeniem białka a niskim weglowodanów co skutkuje pobieraniem energi przez organizm z tkanki tłuszczowej. Rzeczywiście efekty to około 20 kg miesięcznie bez efektu jojo ale dieta ta zaburza pracę mózgu powoduje ciągłe zmęczenie obciążenie pracy wątroby zaparcia oraz okropne spowolnienie metabolizmu

  5. Nie jesc tyle i po problemie, zamiast ruchomych schodow i wind normalne schody stopniowe, wiecej ruchu powietrza i zabawy a, nie pączki z rana jak śmietana. Na obiad, obiad a, nie dwa koryta i kolacja leka zamiast paczki frytek i burgera. Na wakacje w gory, a nie smażyć sie na plazy wiec wybór prosty, dbaj o siebie a, nie o to jakiego eklerka dzis bys zjadł/a !!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.