Dieta jabłkowa na schudnięcie 10kg w przeciągu 7 dni.

Istnieje takie stare powiedzenie w języku angielskim: „Apple a day keeps the doctor away” (Jabłko dziennie trzyma lekarza z daleka). Coś w tym jest, ponieważ jabłka są niesamowicie zdrowe. Zawierają wiele witamin: A, B, C, organiczne kwasy: cytrynowy, mrówkowy i węglowy. Zatem dieta jabłkowa może zapewnić Tobie również odżywcze i lecznicze efekty.

Ponadto jabłka zawierają także pektyny, które w dużej mierze odpowiadają za proces odchudzania. Są one rodzajem rozpuszczalnego błonnika chroniącego wiele układów w naszym ciele.

Pektyny obniżają apetyt oraz negatywny wpływ nadmiaru węglowodanów przyjmowanych w diecie. W dodatku regulują mikroflorę jelitową.

Dzięki jabłkom możesz osiągnąć figurę swoich marzeń, bez dwóch zdań. Dlatego chcę podzielić się z Wami ciekawym odkryciem, jakim jest dieta jabłkowa. Mam nadzieję, że się przyda.

Jeśli zdecydujesz się przeprowadzić taką dietę, postaraj się unikać cukru i soli. Można jedynie pić duże ilości wody, zieloną herbatę i ziółka.

Dieta jabłkowa – jadłospis:

Dzień 1. – Jabłka – Możesz stracić 1-2 kg

  • Śniadanie – 3 małe lub 2 duże jabłka zmieszane z odrobiną soku z cytryny. Możesz także zjeść garstkę orzechów.
  • Obiad – sałatka z jabłkami, pietruszką i cebulą. Nie jest to zwyczajna sałatka, ale przynosi niesamowite rezultaty. Wystarczy pokroić 3 duże jabłka na spore kawałki, dodajesz posiekaną natkę i cebulę. Dla dekoracji połóż ugotowane jajko na wierzch.
  • Kolacja – 3 średniej wielkości jabłka

Dzień 2. – Jabłka i ryż – Tracisz 1-1,5 kg

  • Śniadanie – filiżanka ugotowanego ryżu bez soli i 3 jabłka
  • Obiad – pokrój jabłka na kawałki (dla zmiękczenia możesz polać je wrzątkiem), dodaj sok i skórkę z cytryny, a na koniec zmieszaj wszystko z ryżem.
  • Kolacja – sam gotowany ryż bez soli

Dzień 3. – Jabłka i twaróg – Możesz stracić do 2 kg

  • Śniadanie – 2 jabłka przekrojone na pół z chudym twarogiem
  • Obiad – pokrój jabłka na cienkie plasterki i namocz je w wodzie z sokiem z cytryny. Dodaj 2 łyżeczki surowego miodu do chudego twarożku i na koniec kilka orzechów. Wymieszaj. Potem dodaj jabłka.
  • Kolacja – 50 gramów chudego twarogu

Dzień 4. – Jabłka i marchewki – możesz zrzucić do 2 kg

  • Śniadanie – 2 duże marchewki i 1 duże jabłko. Zetrzyj i wymieszaj.
  • Obiad – Sałatka z marchewki i jabłka. Umyj jabłko i marchewkę, obierz i pokrój. Dodaj łyżeczkę miodu i odrobinę cytryny.
  • Kolacja – 2 pieczone jabłka i łyżka stołowa miodu.

Dzień 5. – Marchewki i buraki – możesz zrzucić do 2 kg

  • Śniadanie – 1 ugotowana marchewka i 1 ugotowany burak
  • Obiad – 1 ugotowane jajko i 1 ugotowany burak
  • Kolacja – zjedz tyle marchewek, na ile masz ochotę

Dzień 6. – Jabłka – możesz zrzucić 1-2 kg (tak samo jak 1. dnia)

Dzień 7. – Jabłka i ryż – możesz schudnąć 1-1,5 kg (tak samo jak 2. dnia)

Porada: W trakcie diety, jeżeli poczujesz głód w pewnym momencie, możesz spokojnie zwiększyć ilość zjadanych jabłek.

Oprócz tego, że jabłka pomogą Ci schudnąć, poprawią także odporność. Mogą nawet ochronić przed rakiem.


Inne ciekawostki o Odchudzaniu znajdziesz TUTAJ.

źródło


Drodzy Państwo, wpisy mają na celu jedynie przedstawienie pewnego schematu. Proszę zwracać uwagę na źródło i indywidualnie rozpatrywać rzetelność informacji. Wszelkie działania oraz decyzje należy konsultować osobiście z własnym lekarzem lub duchownym. Nie ponosimy odpowiedzialności za poczynione przez czytelników kroki.

Jedno przemyślenie nt. „Dieta jabłkowa na schudnięcie 10kg w przeciągu 7 dni.”

  1. Co za głupoty, 2kg w dzień przy jedzeniu jabłek? A waga wyjściowa to pół tony i efekt przeczyszczający ma usunąć 2kg z jelit? Jeśli tak to się zgadzam i niewątpliwie może tak być. Tak szybka jak opisywana redukcja masy ciała jest możliwa tylko przy kosmicznym odwadnianiu organizmu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge