Pełna 3-dniowa detoksykacja od cukru dla poprawy zdrowia i sylwetki.


TEMATY NA CZASIE
loading...
loading...

Pełna 3-dniowa detoksykacja od cukru dla poprawy zdrowia i sylwetki.

Nadwaga i otyłość są najczęściej związane z jedzeniem nadmiernych ilości węglowodanów (cukrów), a także tłuszczów. Choć już coraz więcej osób zdaje sobie z tego sprawę, zawsze warto podkreślać – to węglowodany (cukry) odpowiadają za przybieranie na wadze najbardziej!

Cukier jest obecny w wielu pokarmach i napojach, zwłaszcza przetworzonych i przemysłowych. Mówi się, że gdyby usunąć ze sklepów produkty zawierające cukier, pozostałoby ok. 10% towaru.

Nie zapominajmy jednak, że cukier obecny jest także w zdrowych pychotkach, takich jak słodkie owoce czy miód. Dlatego nie zapominajmy o odpowiednio zbilansowanej diecie. Choć nawet wtedy regularna detoksykacja jest niezbędna dla utrzymania zdrowia.

Cukier pomaga nam nie tylko w przybieraniu na wadze, ale także w zachorowaniu na wiele schorzeń. Przewlekłe przedawkowanie cukru powoduje zmęczenie, częstsze infekcje, rozwój grzybicy ogólnoustrojowej, depresję, nadaktywność, senność, cukrzycę lub choroby serca – wymieniając kilka z brzegu.

Nasz organizm pożytkuje cukier jako źródło energii. Jego nadmiar przechowywany jest w postaci tłuszczu (nie tylko w tkance podskórnej, ale także w naczyniach, narządach itd.). Choć dla nas pewnie ważniejsze są: biodra, uda i brzuszek. 🙂

Ponadto wszystko, cukier powoduje uzależnienie. Po odstawieniu możesz odczuwać objawy odstawienne – bóle głowy, zmęczenie, głód (narkotykowy) czy smutek, zły nastrój. Dlatego najlepiej stopniowo rezygnować z produktów zawierających cukier. Nie mniej jednak, proponujemy tutaj pewien program. Jest to 3-dniowa detoksykacja.

Pełna 3-dniowa detoksykacja od cukru – plan

Pamiętajmy, że chodzi o ogólne zestawienie produktów. Można eksperymentować, byle nie zajadać ciastkami i kostkami cukru. 🙂


INNE MODNE TEMATY:
loading...
loading...

Dzień 1.

  • Śniadanie: szklanka płatków owsianych z owocami leśnymi i migdałami/pestkami LUB 3 jajka (smażone lub gotowane)
  • śniadanie: garść orzechów
  • Obiad: Pierś z kurczaka (lub inny białkowy produkt, który tolerujesz) + gotowane: dynia piżmowa, marchewki, buraki, pietruszka, rzepa, fasola i migdały
  • Kolacja: pieczona ryba + fasolka szparagowa lub łosoś ze smażonym brokułem i grzybami

Dzień 2.

  • Śniadanie: filiżanka płatków owsianych lub owsa w innej postaci z owocami leśnymi i pestkami lub migdałami LUB jajecznica z 3 jajek ze szpinakiem
  • Śniadanie: garść orzechów
  • Obiad: Grillowana cukinia z czerwoną i żółtą papryką oraz dressingiem (cytryna, ocet jabłkowy, tymianek) LUB sałatka z posiekanej białej i czerwonej kapusty, marchewek z oliwą, sokiem z cytryny, solą i natką pietruszki
  • Kolacja: Gotowane na parze zielone warzywa i zupa fasolowa LUB pieczony dorsz z kapustą pekińską, brukselką i rzepą

Dzień 3.

  • Śniadanie: Podobnie jak 1. i 2. dnia. Ewentualnie dla odmiany zamiast jajecznicy omlet z krewetkami, jarmużem, rzodkiewkami i orzechami włoskimi
  • Śniadanie: garść orzechów
  • Obiad: Pieczony kurczak (lub co lubisz) z rozmarynem, szałwią i cytryną LUB pieczony kurczak z cebulą, czarnymi oliwkami i tymiankiem
  • Kolacja: danie z grzybów, czosnku, cebuli, marchewek, selera, tymianku i liści laurowych LUB pełnoziarnisty makaron penne (lub ryż) z grzybami, bazylią, pomidorami.

Ponadto! Nie pij słodzonych napojów. Zamiast nich zalecane są:

Herbata

Niesłodzona ziołowa lub zielona, 3 razy dziennie

Kawa

Nie więcej niż 1 filiżanka czarnej kawy dziennie, bez cukru i mleka

Detoksykacja wodą

Do słoika z wodą dodaj pokrojone dodatki, które lubisz: grejpfruty, jagody, truskawki, pomarańcze, nieco świeżego rozmarynu lub mięty. Pij codziennie. 🙂


Po inne ciekawe wpisy dotyczące Zdrowego stylu życia sięgnij TUTAJ.

źródło


Wpisy mają na celu jedynie przedstawienie pewnego schematu. Proszę zwracać uwagę na źródło i indywidualnie rozpatrywać rzetelność informacji. Wszelkie działania oraz decyzje należy konsultować osobiście z własnym lekarzem lub duchownym. Nie ponosimy odpowiedzialności za poczynione przez czytelników kroki.
INNE POLECANE ARTYKUŁY:
loading...

Jedno przemyślenie nt. „Pełna 3-dniowa detoksykacja od cukru dla poprawy zdrowia i sylwetki.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge