ćwiczenia na uda i biodra, uda, biodra

Ćwiczenia na Uda i Biodra. W 12 minut dziennie dokonaj przemiany Wszechczasów.

Biodra i uda.

Jeżeli chcesz zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej z wewnętrznej powierzchni uda, potrzebujesz zrobić trzy rzeczy: zadbaj o zdrową dietę, pij dużo wody i zacznij robić odpowiednie ćwiczenia na uda.

Wystarczy około 12 minut dziennie. Może być warto spróbować.

Poniższe ćwiczenia na uda wykonuj regularnie. Nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu, prócz własnego ciała. Każde ćwiczenie wykonuj przez 30 sekund. Nie przejmuj się, że możesz wyglądać zabawnie – to działa. 🙂

Ćwiczenia na Uda i Biodra. W 12 minut dziennie dokonaj przemiany Wszechczasów.

PRZYSIADY PLIE

Palce u stóp do zewnątrz, otwieramy kolana, biodra do dołu, na wyprostowanym kręgosłupie, kontroluj oddech. Ręce możesz położyć gdziekolwiek.

WYPAD BOCZNY

Odwiedź nogę i opuszczaj swoje ciało zginając kolano i dociągając biodra. Każda noga po 30 sekund. Ciężar ciała musi być oparty na kostkach, dlatego kolano nie powinno przekroczyć palców u stóp. Wyczujesz to.

PRZYSIAD I WYSKOK

Zrób przysiad i wyskocz. Nie musisz unosić nóg jak najwyżej. Ręce trzymaj w neutralnej pozycji. Zaangażuj swój kręgosłup, ramiona oraz plecy.

PRZESKOKI Z JEDNEJ NA DRUGĄ NOGĘ (SKATER HOPS)

Przeskakuj tak jak na filmiku. Dostosuj szybkość do własnych możliwości, tak samo szerokość przeskoków. Natomiast im niżej zejdziesz, tym lepsze efekty osiągniesz. Ręce możesz trzymać wyciągnięte przed sobą.

UNOSZENIE DOLNEJ NOGI

Połóż się na podłodze. Wykonaj to ćwiczenie tak jak pokazano na obrazku. 30 sekund dla każdej nogi.

KÓŁKA NOGĄ

Pozostań w tej samej pozycji. Tym razem unieś górną nogę i zacznij kręcić kółko. Jeżeli skończysz z każdą nogą, spróbuj jeszcze raz – tym razem kręć kółka w drugą stronę.

UNOSZENIE GÓRNEJ NOGI

Przyjmij pozycję bocznej deski i unieś nogę do góry. Po 30 sekundach zmień nogę.

ĆWICZENIE FIRE HYDRANTS

Przyjmij pozycję na rękach i kolanach. Utrzymuj ramiona szeroko, a dłonie płasko. Plecy wyprostowane. Unieś prawe udo w bok, następnie wróć. Koniec. Ćwicząca noga nie powinna dotykać podłoża w trakcie tych 30 sekund.

ĆWICZENIE FIRE HYDRANT KICK

Bardzo podobna pozycja, ale nogę będziesz wykopywać do tyłu. A zatem unieś nogę w tył i wykop. Potem wróć. Nie dotykaj podłoża.


To by było na tyle. Poczytaj również inne fajne sposoby na Zdrowy styl życia. 🙂

źródło, zdjęcie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.