suplementy, suplementów, depresja, nastrój, antydepresanty, zdrowie, zdrowy styl życia

Każdy kto potrzebuje antydepresantów powinien najpierw wypróbować tych 6 suplementów

Każdy kto potrzebuje antydepresantów powinien najpierw wypróbować tych 6 suplementów

Podczas gdy wszyscy czasami jesteśmy smutni i nastrojowi, niektórzy ludzie doświadczają tego uczucia intensywnie, przez długie okresy czasu i najczęściej bez wyraźnego powodu.

Depresja to coś więcej niż tylko zły nastrój – to poważny stan, który wpływa zarówno na zdrowie psychiczne, jak i fizyczne.

Szacuje się, że 10% światowej populacji cierpi na depresję. Liczba osób w depresji przewyższa liczbę osób mieszkających obecnie w USA. Większość tej liczby jest niezdiagnozowana, ale zdiagnozowane osoby najczęściej będą leczone mieszanką leków. Leki używane w leczeniu depresji, a także wielu innych problemów psychicznych, to na przykład Prozac, Zoloft, Celexa, Paxil. Szacuje się, że globalny rynek obracający się wokół tych leków wzrośnie o 13,4 miliarda dolarów do końca 2020 roku.

Wszystkie wyżej wymienione leki mają wiele skutków ubocznych. Działania niepożądane typu: mdłości, zawroty głowy, wyczerpanie fizyczne i psychiczne oraz problemy z trawieniem, to norma. Dlatego należy je traktować jako ostateczność, a najpierw należy sprawdzić naturalne alternatywy.

Każdy kto potrzebuje antydepresantów powinien najpierw wypróbować tych 6 suplementów:

Tryptofan 5-HTP

Nasz organizm wytwarza 5-hydroksytryptofan za pomocą aminokwasu tryptofanu, naturalnie występującego w drobiu, jajach, rybach, orzechach i nasionach. Chociaż są to naturalne źródła, forma suplementów jest bardziej skuteczna w zapobieganiu i zwalczaniu depresji.

Tryptofan jest dobrze tolerowany przez nasze ciało, podczas gdy 5-HTP jest łatwiej wchłaniany i zdolny do przekroczenia bariery krew-mózg. Po przekroczeniu bariery pomaga wytwarzać serotoninę, hormon szczęścia.

Witamina B12

Badanie niedoboru witaminy B12 można łatwo wykonać, wykonując badanie krwi zlecone przez lekarza. Idealna ilość tej witaminy wynosi 400-500 pg / ml. Każda ilość mniejsza niż ta może powodować: zamglenie, niską energię i zaburzenia myślenia. Zaleca się współpracę z lekarzem w celu zapewnienia odpowiedniej ilości witaminy B12, ponieważ byłby to najprostszy sposób na odzyskanie równowagi.

Inną opcją jest zastosowanie iniekcji witaminy B12, która jest szybkim sposobem uzupełniania zubożonych poziomów witaminy B12.

Probiotyki

Probiotyki pomogą wesprzeć twój układ odpornościowy, zrównoważyć ilość zdrowych bakterii jelitowych, a także poprawiać wchłanianie i wykorzystanie składników odżywczych. Doprowadzi to do zwiększenia produkcji serotoniny, która jest najczęściej produkowana w jelitach, ponieważ jelito jest często określane jako drugi mózg ze względu na zawartość neuronów.

L-teanina

W wielu badaniach udowodniono, że ten aminokwas sprzyja rozluźnionej czujności, bez ospałości jako efektu ubocznego. L-teanina znajduje się w zielonej herbacie i jest bardzo skuteczna w walce z lękiem i stresem. Osoby cierpiące na trudności z zasypianiem na tym skorzystają. Jest wchłaniana pół godziny po spożyciu i do tego czasu poczujesz się zrelaksowany i skoncentrowany w tym samym czasie.

Olej Omega 3

Olej Omega 3, szczególnie ten w rybach, jest bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe i tłuszcze omega-3. Oba te składniki działają jako środki przeciwzapalne i wspierające funkcję mózgu.

Zwiększone spożycie tłuszczów omega 3 doprowadzi do lepszej transmisji sygnału nerwowego, a podczas spożywania ryb, takich jak mintaja, atlantycka makrela, plamiak i dziki łosoś, pozostaniesz zrelaksowany. Tłuszcze Omega 3 znajdują się również w nasionach konopi, wodorostów, orzechów włoskich, lnu i pestek dyni.

Witamina D

Ta witamina jest niezbędna dla zdrowia kości i zębów, odporności i pozytywnego nastroju. Twoje badania krwi powinny wykazać dawkę od 50 do 100 ng / ml witaminy D. Przyjmowanie codziennych suplementów tej witaminy zwiększa jej skuteczność.


Polecamy również inne wpisy dotyczące Zdrowego stylu życia.

źródło: naturalbeautysecrets.info


Wpisy mają na celu jedynie przedstawienie pewnego schematu. Proszę zwracać uwagę na źródło i indywidualnie rozpatrywać rzetelność informacji. Wszelkie działania oraz decyzje należy konsultować osobiście z własnym lekarzem lub duchownym. Nie ponosimy odpowiedzialności za poczynione przez czytelników kroki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.